Vanwege het warme weer wordt de Gezellige middag in Noord verplaatst van 28 juni naar 5 juli.

Sharon Beijnes
Locatiemedewerker
3 min leestijd
24
June 2026
Over dit artikel
Team Welzijn Diemen
0 min leestijd
24
June 2026

Welzijn Diemen heeft vanaf vandaag het hitteprotocol gestart. Dat betekent dat verschillende activiteiten vervallen of worden verzet naar een andere datum.
De Gezellige middag in Noord stond gepland op zondag 28 juni. Vanwege de te verwachte warmte op deze dag, is de activiteit verplaatst naar zondag 5 juli.
Wil je ook een keerstje meedoen met deze activiteit? Meld je dan aan bij Wil via T. 06 422 896 69.
Ook leuk voor jou
Blijf op de hoogte!


